Search
Close this search box.
مقالات

ماجور استارز چیست؟ آموزش اتصال ماجور استارز به کیف پول

ماجور استارز، رباتی که توسط توسعه‌دهندگان پلتفرم تلگرام معرفی شده است در مقایسه با گزینه‌های جایگزین نات کوین پیشین مانند تپ سواپ یا همستر کامبت، دارای ویژگی‌های متمایزی است و نیازی به جمع‌آوری دستی و کلیکی امتیاز (Stars) ندارد. در ادامه، به بررسی کامل موضوع ماجور استارز چیست، خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

ماجور استارز چیست؟

ماجور استارز (Major)، به عنوان اولین بازی رتبه‌بندی در پلتفرم تلگرام معرفی شده است. این پروژه به کاربران فرصتی منحصر به فرد ارائه می‌دهد تا با انجام ماموریت‌های متنوع مانند دعوت از دوستان و تبادل ستاره‌ها با سایر Majorها، جایگاه خود را ارتقا داده و جوایز ارزشمندی را به دست آورند. این ربات برای کاربران امکان کسب ستاره را فراهم می‌آورد که در آینده می‌تواند به عنوان ارز دیجیتال برای خرید اشتراک کانال‌ها و ربات‌های پولی و حتی پرمیوم کردن اکانت تلگرام مورد استفاده قرار گیرد.

ماجور استارز چیست

این ویژگی‌های منحصر به‌ فرد، پروژه ماجور استارز را به عنوان یک نوآوری برجسته در زمینه بازی‌های رتبه‌بندی در محیط پیام‌رسان تلگرام مطرح می‌سازد. با وجود اطلاعات محدود درباره این ربات، طبق ادعای کانال تلگرامی Major، قرار است به 10 نفر از کاربرانی که بیشترین ستاره را کسب کنند پاداش‌هایی به صورت ارز Ton پرداخت شود. همچنین بر اساس اطلاعیه‌های این کانال، تعداد افرادی که قرار است جایزه دریافت کنند در آینده افزایش خواهد یافت. این ربات می‌تواند فرصت تازه‌ای را برای کاربران فراهم کند تا در این اکوسیستم جدید به فعالیت بپردازند.

آموزش اتصال ماجور استارز به کیف پول

اتصال کیف پول ارز دیجیتال کاربر به بازی ماجور استارز مستلزم طی کردن مراحل مشخصی است :

در ابتدا، کاربر باید به بخش Earn در بازی مراجعه نماید.

آموزش اتصال ماجور استارز به کیف پول

سپس، با کلیک بر روی گزینه Connect your TON wallet، پیامی نمایش داده می‌شود که در آن از کاربر خواسته می‌شود تا کیف پول TON خود را به بازی متصل کند. در صورت عدم داشتن کیف پول، امکان ساخت کیف پول جدید نیز فراهم است.

آموزش اتصال ماجور استارز به کیف پول

در این مرحله، کاربران می‌توانند فهرستی از کیف پول‌های تون کوین موجود را مشاهده نمایند. لازم به ذکر است که کیف پول تلگرام یا همان ربات wallet@ نیز در این فهرست قرار دارد. بایستی توجه داشت که wallet@ یک کیف پول امانی یا حضانتی است که خدمات خود را به کاربران ایرانی ارائه نمی‌دهد. این کیف پول سابقه مسدود کردن تراکنش و حساب کاربران ایرانی را در کارنامه خود دارد، از این رو به هیچ‌وجه یک گزینه مناسب جهت اتصال به بازی ماجور استارز نمی‌باشد. بنابراین، کاربران بایستی با دقت و توجه کامل، کیف پول مورد نظر خود را برای اتصال به این بازی انتخاب نمایند.

آموزش اتصال ماجور استارز به کیف پول

پس از انتخاب کیف پول مورد نظر خود (پیشنهاد ما کیف پول تون کیپر است)، وارد محیط اپلیکیشن می‌شوید. در این مرحله، ضروری است تا با فشردن دکمه Connect wallet، مجوز اتصال ربات به کیف پول خود را تایید کنید. سپس، برای تکمیل فرایند اتصال، لازم است که رمز ورود به کیف پول خود را در مرحله بعدی وارد نمایید.

بیشتر بخوانید: نحوه انتقال تون کوین به تراست ولت

قیمت ماجور استارز

ماجور استارز،‌ واحد پول تلگرام معرفی شده است و لیستی از قیمت‌های آن طبق تعداد ستاره‌های دریافتی اعلام شده که تصویر آن را می‌توانید مشاهده کنید.

قیمت ماجور استارز

روش فروش ماجور استارز چیست؟

شما می‌توانید با استفاده از ثبت نام و احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال بالینکس، توکن‌های تون خود را که از ربات ماجور استخراج کردید، با کمترین کارمزد ممکن به فروش برسانید. لازم به ذکر است فرایند ثبت نام و احراز هویت و همچنین تبدیل تون به تومان در صرافی بالینکس، کمتر از 10 دقیقه زمان‌بر است.

نحوه عملکرد بازی ربات ماجور استارز تلگرام

ربات ماجور استارز یک بازی رتبه‌بندی در تلگرام است که به کاربران امکان می‌دهد تا با تکمیل وظایف و تسک‌های مختلف، ستاره‌های بازی را کسب کنند و در رتبه‌بندی بازی به رقابت بپردازند. در ادامه به تسک‌ها و مواردی اشاره می‌کنیم که با انجام آن‌ها می‌توانید ستاره بیشتری کسب کنید.

  • دعوت دوستان به ربات : اولین و مهم‌ترین راهکار برای افزایش ستاره‌های بازی، دعوت کردن دوستان به این بازی است. در بخش Friends ربات، کاربر می‌تواند با استفاده از دکمه Invite Friend، دوستان خود را به پیوستن به بازی دعوت کند. هر چه تعداد دوستانی که دعوت می‌کنید و با لینک متعلق به شما ربات را استارت می‌کنند، بیشتر باشد، امکان کسب ستاره‌های بیشتر نیز افزایش می‌یابد.

نحوه عملکرد بازی ربات ماجور استارز تلگرام

  • انجام تسک‌های درون ربات : وظایف درون‌ بازی یکی دیگر از راهکارهای موثر برای افزایش ستاره‌ها است. در بخش Earn ربات، سه وظیفه اصلی وجود دارد که باید توسط کاربر انجام شود:
    • اتصال ربات ماجور استارز به کیف پول برای دریافت پاداش‌های بازی
    • دنبال کردن حساب Roxman در شبکه اجتماعی X یا همان توییتر سابق
    • عضویت در کانال تلگرام Major

با انجام این سه وظیفه، کاربر می‌تواند 170 ستاره دریافت کند.

نحوه عملکرد بازی ربات ماجور استارز تلگرام

  • اهدای ستاره به دیگران : یک راهکار جذاب دیگر برای افزایش ستاره‌ها، اهدای ستاره به سایر بازیکنان است. در ربات ماجور استارز، کاربران می‌توانند با اهدای ستاره به دیگران، از آن‌ها پاداش دریافت کنند.

در مجموع، با پیروی از این راهکارها، کاربران می‌توانند به طور موثری تعداد ستاره‌های خود را در بازی ربات ماجور استارز افزایش دهند و در رتبه‌بندی بازی به موفقیت‌های چشمگیری دست یابند.

جوایز و پاداش‌های ربات ماجور استارز (Major)

از ماه جولای سال 2024 (تیر 1403)، اکانت‌های برتر Major در پلتفرم تلگرام، به طور منظم به پاداش‌های ارزشمند ارز رسمی این شبکه، یعنی تون کوین (TON) دست می‌یابند. این جوایز در ابتدا به 10 اکانت برتر Major به ترتیب زیر اعطا خواهد شد:

  • اکانت برتر، 150 تون کوین؛
  • اکانت برتر دوم، 100 تون کوین؛
  • اکانت برتر سوم، 70 تون کوین؛
  • اکانت‌های برتر چهارم و پنجم، 50 تون کوین؛
  • اکانت‌های برتر ششم تا دهم، 20 تون کوین.

با توجه به قیمت فعلی هر تون کوین (Ton) که برابر با 448,000 تومان است، اکانت اول جایزه‌ای حدودا بیش از 67 میلیون تومان دریافت خواهد کرد. ضمن اینکه با افزایش تعداد کاربران در آینده، پاداش‌های بیشتری به تعداد بیشتری از اکانت‌های برتر Major تعلق خواهد گرفت.

آنچه از مقاله ماجور استارز چیست آموختیم :‌

در راستای توسعه و بهبود خدمات پرداخت درون برنامه‌ای تلگرام، شرکت تلگرام اقدام به معرفی ربات رسمی جدیدی نموده است. این ربات، به عنوان ارز داخلی تلگرام، قابلیت پرداخت‌های درون برنامه‌ای را فراهم خواهد آورد. این ربات، با استفاده از فناوری‌های نوین و رویکردی نوآورانه، نقش موثری در تسهیل و افزایش کارآمدی پرداخت‌های داخلی تلگرام ایفا خواهد کرد. در این مطلب به بررسی موضوع ماجور استار چیست پرداختیم تا شما کاربران عزیز اطلاعات کاملی از این ربات تلگرای داشته باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا