Search
Close this search box.
اخبار

فوری: لیست شدن توکن داگز به تعویق افتاد! + زمان جدید لیست شدن

در حالی که طبق اطلاعیه قبلی تیم توسعه دهنده و کانال تلگرام رسمی توکن داگز، قرار بود این ارز در تاریخ 30 مرداد 1402 در صرافی‌های ارز دیجیتال لیست شود، در جدیدترین اطلاعیه این تیم، مدت زمان لیست شدن این ارز به تعویق افتاده و همچنین زمان اتصال کیف پول و برداشت دارایی‌های افراد از این ربات، افزایش پیدا کرده است.

پیام تیم داگز و به تاخیر افتادن زمان لیست شدن

خلاصه پیام منتشر شده در کانال تلگرام داگز به این شرح است:

تا کنون 6 میلیون نفر کیف پول ارز دیجیتال خود را برای برداشت دارایی‌ها به ربات ما متصل کردند و تا کنون چنین پروژه‌ مشابهی در بازار کریپتو وجود نداشته و مقایسه توکن داگز با هر ایردراپ دیگری، دیوانه کننده است!

به همین منظور، تصمیم گرفتیم تا زمان برداشت دارایی و اتصال کیف پول برای کاربران را تمدید کنیم تا کاربران جا مانده از این پروژه جذاب، نسبت به اتصال کیف پول و برداشت دارایی‌ها اقدام کنند.

زمان جدید لیست شدن و اتصال کیف پول و صرافی‌های ارز دیجیتال به ربات داگز به این شرح است:

  • اتصال به صرافی‌ها و کیف پول‌های ارز دیجیتال تا تاریخ 31 مرداد 1403 (21 آگوست 2024)
  • اتصال به کیف پول‌های غیر حضانتی تا تاریخ 2 شهریور 1403 (23 آگوست 2024)
  • لیست شدن در صرافی‌های ارز دیجیتال در تاریخ 2 شهریور 1403 (23 آگوست 2024)

نکات مهم در رابطه با انتقال و فروش ارز داگز

  1. ایرانیان به دلیل‌ تحریم‌های مالی بین‌المللی، نمی‌توانند در صرافی‌های اعلام شده از سوی تیم توسعه‌دهنده این ارز برای فروش داگز و کیف پول تلگرام برای برداشت دارایی‌ها استفاده کنند و بلافاصله پس از استفاده از این پلتفرم‌ها، دارایی‌هایشان مسدود خواهد شد. راه حل این موضوع، استفاده از صرافی ارز دیجیتال بالینکس است. شما می‌توانید توکن‌های داگز خود را بلافاصله پس از لیست شدن در صرافی‌های بین‌المللی، در صرافی بالینکس به فروش برسانید. فقط لازم است قبل از لیست شدن این ارز، ثبت نام و احراز هویت خود در بالینکس را تکمیل کنید.
  2. با توجه به اینکه ارز داگز در بلاکچین تون فعالیت می‌کند، برای انتقال توکن‌های داگز خود به صرافی بالینکس، باید مقداری تون در کیف پول خود موجود داشته باشید تا کارمزد انتقال را پرداخت کنید. در نتیجه انتقال تون کوین به کیف پول ارز دیجیتال، قبل از انتقال داگز به بالینکس، الزامی است.
  3. به هر صرافی برای انتقال دارایی‌های خود اعتماد نکنید. فعالیت یک صرافی ارز دیجیتال به منزله اعتبار آن نیست. بالینکس با دریافت تمامی مجوزهای لازم از مراجع مربوط و استفاده از بالاترین سطوح امنیتی، بهترین گزینه برای فروش توکن داگز در ایران است.
  4. با تکمیل ثبت نام و احراز هویت خود تا قبل از لیست شدن توکن داگز در صرافی‌های متمرکز خارجی، می‌توانید 10 هزار شیبا به عنوان هدیه از صرافی بالینکس دریافت کنید و جوایز خود را بدون هیچ قید و شرطی از حساب خود برداشت کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا