Search
Close this search box.
اخبار

فوری: ایرانیان نمی‌توانند توکن‌های داگز خود را بفروشند! + راه حل

در حالی که دو روز دیگر یعنی 30 مرداد توکن داگز میان کاربران عرضه می‌شود تا کاربران دارایی‌های خود را به فروش برسانند، طبق بررسی‌های انجام شده مشخص شد که کاربران ایرانی امکان فروش توکن‌های داگز خود را ندارد و به احتمال بسیار بالا دارایی ایرانیان در این بازی تلگرامی مسدود خواهد شد!

فوری: لیست شدن توکن داگز به تعویق افتاد! + زمان جدید لیست شدن

طبق اعلام تیم رسمی توسعه‌دهنده ربات تلگرامی داگز، این ارز در صرافی‌های متمرکز خارجی مانند OKX و BYBit لیست خواهد شد و هیچ‌کدام از صرافی‌هایی که در لیست اعلام شده برای فروش توکن داگز هستند، به ایرانیان خدمات نمی‌دهند و در صورت ثبت نام کاربران ایرانی و واریز توکن‌های داگز به این صرافی، دارایی‌های ایرانیان به سرعت مسدود خواهد شد اما راه حل چیست؟

فوری: ایرانیان نمی‌توانند توکن‌های داگز خود را بفروشند! + راه حل

راه حل این موضوع استفاده از صرافی ارز دیجیتال بالینکس است. بالینکس، معتبرترین صرافی ارز دیجیتال ایران است و کاربران ایرانی می‌توانند بدون نیاز به داشتن حساب خارجی و یا ریسک مسدود شدن سرمایه، در این صرافی با کمترین کارمزد و بالاترین سرعت ممکن، توکن‌های داگز خود را به فروش برسانند. برای این کار باید فرایند ثبت نام و احراز هویت خود در این صرافی را تکمیل کنید که این کار کمتر از 10 دقیقه زمان می‌برد.

لطفا هرچه سریع‌تر و قبل از مسدود شدن دائمی توکن‌های داگز خود، ثبت نام خود را تکمیل کنید و دارایی‌های خود را به کیف پول اختصاصی بالینکس انتقال دهید تا سرمایه شما در معرض ریسک‌های پیش بینی نشده قرار نگیرد. علاوه بر این، پس از تکمیل احراز هویت، بالینکس 10 هزار شیبا به عنوان هدیه به شما اعطا خواهد کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا