Search
Close this search box.
مقالات

کتیزن چیست و چه زمانی لیست می شود؟

روند توسعه بازی‌های Tap to Earn به ویژه بازی‌هایی مانند نات کوین که کاربران را به کلیک مکرر روی سکه‌ها ترغیب می‌کند، به طور چشمگیری افزایش یافته است. با این حال، برخی از تولیدکنندگان بازی‌های تلگرامی با ایجاد ایده‌های نوآورانه، به دنبال مطرح شدن به عنوان جایگزین های نات کوین هستند. یکی از این بازی‌های خلاقانه، کتیزن (Catizen) است که بر خلاف دیگر بازی‌ها، بر اساس مکانیزم‌های متفاوتی عمل می‌کند و از روش‌های کلیک‌کردن بر روی صفحه فراتر رفته است. در این مقاله از بالینکس، به بررسی مفهوم کتیزن چیست و نحوه عملکرد این بازی می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

بهترین صرافی ایرانی برای همستر کامبت کدام است؟

کتیزن چیست؟

تیم کتیزن به تازگی از بازی و ربات تلگرامی خود در سبک کسب درآمد از طریق کلیک کردن، رونمایی کرده است. این بازی، بر خلاف بازی‌هایی مانند نات کوین و همستر کامبت، کلیکی نیست. در این بازی، شما مالک یک مغازه پر از گربه هستید و افراد به فروشگاه شما می‌آیند تا با گربه‌ها بازی کنند و به ازای این تعامل، سکه دریافت می‌کنید. مهم‌ترین روش جمع‌آوری سکه در این بازی، جذب بازدیدکنندگان به مغازه شما است.

کتیزن چیست

این بازی هم‌اکنون حدود 22 میلیون بازیکن دارد. تیم پروژه تایید کرده است که ایردراپ توکن کتیزن به زودی صورت خواهد گرفت و 40 درصد از مجموع یک میلیارد واحد این ارز دیجیتال به عنوان پاداش در میان بازیکنان توزیع می‌شود. در حال حاضر، توکن کتیزن تنها به عنوان یک دارایی درون بازی قابل دسترسی است و هنوز در بلاکچین یا صرافی‌ها عرضه نمی‌شود.

ویژگی‌های بازی کتیزن چیست؟

بازی کتیزن با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، به عنوان یک بازی تلگرامی متفاوت شناخته می‌شود که به کاربران این امکان را می‌دهد تا علاوه بر استفاده و اجرای این بازی در تلفن‌های همراه خود، از محیط دسکتاپ نیز بهره‌برداری کنند. این قابلیت اجرا در دسکتاپ به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون محدودیت‌های معمول موبایل، به راحتی از تمام گزینه‌های بازی بهره‌ ببرند و تجربه‌ای جذاب و کاربر پسند را داشته باشند.

در حال حاضر، نحوه فعالیت کتیزن در دسکتاپ هیچ گونه تفاوتی با کتیزن در تلفن همراه ندارد و تمامی ویژگی‌ها اعم از اقداماتی نظیر خرید از شاپ (Shop)، کسب درآمد از طریق ارن (Earn)، تولید منابع از طریق جنریت (Generate)، اشتراک‌گذاری محتوا در فیید (Feed) و دعوت از دیگران در بخش اینوایت (Invite) در هر دو محیط به طور یکسان قابل اجرا است. این امر موجب تقویت جذابیت بازی و جلب توجه کاربران بیشتر به آن شده و آن‌ها را به مشارکت فعال در این اکوسیستم تشویق می‌کند.

آموزش فروش تپ سواپ در ایران + مشکل ایرانیان برای فروش تپ سواپ

آموزش بازی کتیزن

کتیزن به عنوان یک پلتفرم جذاب، از چندین بخش کلیدی تشکیل شده که شامل فروشگاه (Shop)، ارن (Earn)، جنریت (Generate)، فیید (Feed) و دعوت (Invite) است. برای شروع تجربه‌ این بازی هیجان‌انگیز، کافی است با ورود به لینک catizenbot@، به ربات تلگرامی کتیزن متصل شوید. در ادامه به بررسی بیشتر بخش‌های کلیدی این ربات خواهیم پرداخت تا به این پرسش که کتیزن چیست پاسخ کامل‌تری دهیم.

صفحه اصلی بازی

برای افزایش درآمد خود در این بازی، لازم است که چند اقدام ساده انجام دهید. بازیکنان با ورود به فروشگاه شما و بازی با گربه‌ها، سکه‌هایی به شما پرداخت می‌کنند. برای افزایش تعداد سکه‌های دریافتی، باید گربه‌هایی بسازید که دارای ستاره‌های بیشتری هستند. این فرایند از طریق ترکیب گربه‌ها امکان‌پذیر است؛ بنابراین با ساخت گربه‌های با سطح بالاتر، درآمد شما نیز به طبع افزایش می‌یابد. علاوه بر این، بازی به طور مرتب بسته‌هایی حاوی گربه‌های جدید برای شما ارسال می‌کند که می‌توانید از آن‌ها برای ارتقای ستاره‌های گربه‌ها استفاده کنید.

آموزش بازی کتیزن

بخش Generate

با کلیک بر روی دکمه Generate در بازی، قادر خواهید بود با هزینه‌ای معین، گربه‌های جدیدی به فروشگاه خود اضافه کنید. لازم به ذکر است که هر چه در بازی پیشرفت کنید، هزینه به دست آوردن گربه‌های تازه نیز به تدریج افزایش خواهد یافت. این امر نیازمند برنامه‌ریزی استراتژیک برای مدیریت منابع شما است.

بخش Feed

در بخش Generate، امکان تعیین تعداد ستاره‌های گربه‌ای که قصد دارید اضافه کنید وجود ندارد. اما با کلیک بر روی دکمه Feed، می‌توانید قبل از خرید، به راحتی تعداد ستاره‌های گربه مورد نظر را ببینید. همچنین، این گزینه به شما اجازه می‌دهد هر چند دقیقه یک بار، گربه‌ای رایگان دریافت کنید.

بخش Invite

با مراجعه به قسمت Invite، قابلیت کپی کردن لینک دعوت خود را دارید که می‌توانید آن را برای دوستانتان ارسال کنید. هنگامی که دوستان شما با استفاده از این لینک به بازی ملحق شوند، هر دو شما از جوایز ویژه‌ای برخوردار خواهید شد. جزئیات مربوط به پاداش‌هایی که از طریق دعوت هر کاربر به بازی به دست می‌آورید، در این بخش به وضوح توضیح داده شده است.

بخش Earn

با ورود به قسمت Earn در بازی، امکان انجام ماموریت‌های خاصی مانند دنبال کردن کتیزن در شبکه‌های اجتماعی برای شما فراهم می‌شود. در پی انجام این فعالیت‌ها، می‌توانید توکن Fish$ دریافت کنید. این توکن قابلیت استفاده برای خرید گربه و ورود به برخی از بخش‌های دیگر بازی را دارد.

بخش Earn

بخش Shop

ٰدر کتیزن، بازیکنان می‌توانند با استفاده از تون کوین یا نات کوین، اقلام مجازی را خریداری کنند. این قابلیت در بخش‌هایی مانند فروشگاه (Shop) و سایر ویژگی‌های بازی قابل دسترسی است. با این حال، لازم است به این نکته توجه داشته باشید که شبیه سایر بازی‌های مبتنی بر بلاکچین، هیچ تضمینی برای سودآوری این خریدها وجود ندارد. بنابراین، پیش از انجام هر خریدی، بهتر است جوانب احتیاط را در نظر بگیرید و با آگاهی کامل اقدام نمایید.

بخش Shop

بخش Fishing

اگر شما توکن Fish$ داشته باشید، می‌توانید به سادگی به قسمت صید ماهی در گوشه بالا سمت چپ صفحه اصلی بازی دسترسی پیدا کنید. با پرداخت مقداری توکن، امکان شرکت در یک گیم ویژه را خواهید داشت. این بازی به شما این فرصت را می‌دهد تا بتوانید شانس دریافت پاداش‌های بیشتر را افزایش دهید. سطح این پاداش‌ها بسته به نحوه عملکرد و مهارت‌های شما در بازی متغیر خواهد بود که این امر می‌تواند تجربه بازی را برای کاربر جذاب‌تر کند.

بخش Speed

بخش Speed در این بازی، عملکردی مشابه ویژگی Boost در دیگر بازی‌های محبوب مانند همستر کامبت و تپ سواپ دارد. در این قسمت، بازیکنان می‌توانند از گزینه‌هایی برای افزایش سرعت جمع‌آوری سکه‌ها بهره‌مند شوند. یکی از این گزینه‌ها، افزایش سرعت برای مدت 10 دقیقه است که به صورت رایگان فراهم شده و هر بازیکن قادر است در هر ساعت یک بار از آن استفاده کند. این قابلیت، به نوعی فرصتی مناسب برای افزایش درآمد و پیشرفت سریع‌تر در بازی محسوب می‌شود.

آموزش اتصال کتیزن به کیف پول

وصل کردن کتیزن به کیف پول کار بسیار آسان و بدون مشکل است. در ادامه روند اتصال کتیزن به کیف پول را شرح خواهیم داد.

  1. پس از ورود به ربات کتیزن، به بخش Earn بروید.
  2. در بخش Earn، به قسمت بالای صفحه سمت راست مراجعه کنید.
  3. دو گزینه پیش روی شما قرار می‌گیرد که گزینه Connect را انتخاب کنید.
  4. اکنون بین کیف پول‌های مشخص شده، بر روی کیف پول مورد نظر خود کلیک نمایید.

آموزش اتصال کتیزن به کیف پول

قیمت کتیزن

توکن کتیزن با نماد CATI، اخیرا در بازار پیش از عرضه صرافی بیت‌گت (Bitget) لیست شده و در این مدت با نوسانات قابل توجهی روبه‌رو بوده است. قیمت این توکن در این بازار از 0.2 دلار تا 0.9 دلار تغییر کرده که نشان‌دهنده ناپایداری بازار در این مرحله است. باید به این نکته توجه کرد که نوسانات بازار پیش از عرضه طبیعی است و لذا نمی‌توان به راحتی پیش‌بینی کرد که قیمت CATI در بازار اسپات چگونه خواهد بود.

کتیزن چه زمانی لیست می شود؟

بازی کتیزن به تازگی موفق به تکمیل مرحله اول نقشه راه خود شده است که شامل راه‌اندازی ویژگی‌ها و قابلیت‌های اولیه و جذب توجه بازیکنان به این پلتفرم می‌شود. اکنون، تیم توسعه‌دهنده کتیزن به سوی مرحله بعدی حرکت کرده است که به انتشار و لیست کردن توکن کتیزن در صرافی‌های معتبر مربوط می‌شود. این مرحله در برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است در نیمه دوم سال 2024، به ویژه در ماه جولای (تیر و مرداد 1403) به اجرا درآید. علاوه بر این، ایردراپ توکن کتیزن نیز در همین زمان پیش‌بینی شده است که به منظور افزایش آگاهی و جذابیت بیشتر این پروژه میان کاربران و سرمایه‌گذاران انجام خواهد شد.

فروش کتیزن

شما می‌توانید با ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال بالینکس، کتیزن‌های خود را بلافاصله بعد از لیست شدن، به فروش برسانید. لازم به ذکر است به دلیل تحریم‌ها، فعالیت ایرانیان در صرافی‌های متمرکز خارجی که کتیزن را لیست خواهند کرد، ممکن نخواهد بود و دارایی ایرانیان در این صرافی‌ها، مسدود خواهد شد. علاوه بر این، امکان فروش همستر کامبت، پیکسل تب و تب سواپ نیز در بالینکس وجود دارد.

تیم توسعه دهنده کتیزن چه کسانی هستند؟

در دنیای پروژه‌های کریپتویی، شفافیت و اعتماد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. یکی از ملزومات اصلی هر پروژه‌ای، شناخت تیم توسعه‌دهنده و بنیان‌گذاران آن است. این اطلاعات می‌تواند نقش مهمی در ارزیابی اعتبار و قابلیت اطمینان پروژه ایفا کند. هر چه اطلاعات بیشتری درباره اعضای تیم موجود باشد، کاربران و سرمایه‌گذاران می‌توانند با اطمینان بیشتری تصمیم‌گیری کنند.

دیوید ماک (David Mak)

بازی کتیزن، یکی از پروژه‌های جذاب در فضای وب 3، توسط تیمی با تجربه، تاسیس و توسعه یافته است. دیوید ماک که به عنوان بنیان‌گذار و مدیر عامل بازی کتیزن و استودیو پلوتو شناخته می‌شود، دارای سابقه‌ای چشمگیر در صنعت ریپتو است. او همچنین مدیر Web3 در Credito Capital و مدیر عامل صندوق سرمایه‌گذاری است. این تجربه گسترده، نشانه‌ای از توانایی مدیریت منبع‌های مالی و پروژه‌های بزرگ دارد.

ها کنگ (Ka Hong, Pierce Tam)

دومین شخصیت کلیدی در این تیم، ها کنگ (Ka Hong) است که به عنوان بنیان‌گذار و مدیر اجرایی کتیزن و استودیو پلوتو فعالیت می‌کند. او علاوه بر تخصص خود در زمینه مشاوره سرمایه‌گذاری، به عنوان مبتکر وب 3 شناخته می‌شود. این دانش و تجربه به وی کمک می‌کند تا در دنیای پیچیده کریپتو، تصمیمات استراتژیک و موثری اتخاذ کند.

استنیسلاو بولایو (Stanislav Bulaev)

استنیسلاو بولایو (Stanislav Bulaev)، به عنوان آهنگساز و طراح صدا در استودیو پلوتو، به جنبه هنری پروژه و ایجاد تجربه کاربری منحصر به فرد کمک می‌کند. مهارت‌های او در زمینه موسیقی و صداگذاری، ارزش افزوده‌ای به پروژه می‌دهد و تجربه کاربر را به سطح جدیدی ارتقا می‌بخشد.

آنچه از مقاله کتیزن چیست آموختیم :‌

بازی کتیزن با استفاده از یک رویکرد نوآورانه، تفاوت‌های چشمگیری را نسبت به دیگر بازی‌های مشابه به نمایش گذاشته است. در این بازی، به جای ضربه زدن بر روی سکه، بازیکنان به تولید و ترکیب گربه‌های جدید می‌پردازند تا امتیاز بیشتری را به دست آورند. کتیزن با ایجاد یک محیط جذاب در دنیای گربه‌ها و همکاری با بلاکچین تون نتورک، موفق به جذب بیش از 20 میلیون کاربر گردیده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا