Search
Close this search box.

چطور در بالینکس ثبت نام کنیم؟
مراحل ثبت‌نام در پلتفرم بالینکس بسیار آسان و سریع است :


1. برای شروع روند ثبت‌نام در بالینکس، ابتدا وارد سایت balinex.com شوید.
2. پس از ورود به سایت، باید بر روی گزینه‌ ثبت‌نام در سمت چپ منو، کلیک نمایید.

3. در مرحله بعد، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و پس از آن بر روی گزینه ارسال کد کلیک نمایید.
4. اگر کد معرف دارید، می‌توانید آن را در کادر مخصوص وارد کنید.
5. در نهایت، کد تایید ارسال شده به شماره تلفن همراه خود را در کادر موجود وارد نمایید و بر روی گزینه ثبت‌نام کلیک کنید. ثبت‌نام شما با موفقیت تکمیل شد.

  • با ثبت‌نام و عضویت در پلتفرم بالینکس، می‌توانید بدون نیاز به تایید و احراز هویت، به خرید و فروش و واریز و برداشت رمزارزها، بپردازید. اما برای انجام عملیات مالی مبتنی بر ریال، می‌بایست احراز هویت سطح پایه خود را تکمیل نمایید. این روند در چند مرحله، به صورت آسان و سریع انجام می‌شود :
    1. ابتدا باید وارد پنل کاربری خود شده و سپس از منوی سمت راست، گزینه پروفایل کاربری را انتخاب کنید.
    2. در ادامه، وارد بخش احراز هویت سطح پایه شده و مشخصاتی نظیر جنسیت، نام و نام خانوادگی، شماره ملی (مطابق با نام و نام خانوادگی) و تاریخ تولد خود را وارد نمایید. در انتها بر روی گزینه تایید و ادامه کلیک کرده و همان‌گونه که اطلاع داده خواهد شد، فرایند احراز هویت سطح پایه شما با موفقیت به سرانجام خواهد رسید.

یکی از روش‌های موثر برای اطمینان از اصالت و اعتبار کاربران، احراز هویت سطح ویژه است. در سطح ویژه بالینکس، علاوه بر امکانات سطح پایه، شما می‌توانید از کیف پول خود رمزارز هم برداشت کنید. همچنین با ارتقا به این سطح، امکان واریز شناسه‌دار برای شما فراهم می‌شود.
1. برای شروع این فرایند، ابتدا باید وارد پنل کاربری خود دربالینکس شوید. سپس از منوی سمت راست، به قسمت پروفایل کاربری خود بروید. در این مرحله، گزینه احراز هویت سطح ویژه را انتخاب کنید.
2. احراز هویت سطح ویژه شامل دو مرحله است. در مرحله اول باید اطلاعات محل سکونت خود از جمله استان محل سکونت و آدرس را وارد کنید.
3. سپس برای احراز هویت فردی، باید اسناد شناسایی معتبر خود را (مانند کارت ملی هوشمند یا شناسنامه) در قسمت مربوطه آپلود کنید. سپس با کلیک بر روی گزینه تایید و ادامه، فرایند ارسال اسناد آغاز می‌شود.

4. در مرحله بعدی احراز هویت سطح ویژه، برای ضبط ویدیو کافیست روی گزینه باز کردن دوربین کلیک کرده و دستورالعمل‌های مربوطه را انجام دهید. سپس بر روی گزینه تایید و ادامه کلیک نمایید.
5. نتیجه احراز هویت سطح ویژه در بالینکس، در کمتر از 5 دقیقه به شما از طریق پیامک اعلام می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا