Search
Close this search box.
اخبار

پاسخ جدید توسعه دهندگان همستر کامبت در مورد سکه و پروفیت!

از زمان افزایش احتمال لیست شدن همستر کامبت در صرافی‌های ارز دیجیتال، بسیاری از کاربران به دنبال این سوال هستند که ملاک این ایردراپ برای عرضه ارز خود، سکه است یا پروفیت؟ این موضوع در حالی است که برخی کاربران در فضای مجازی می‌گویند نه سکه مهم است و نه پروفیت و معیار برای اعطای ایردراپ، رتبه جهانی افراد در بازی است!

تیم توسعه دهنده همستر کامبت به تازگی در پیامی، پاسخ جدیدی به موضوع سکه مهم تر است یا پروفیت داده است. اما ماجرا چیست؟

چند روز پیش، پاول دوروف (Pavel Durov)، موسس پیام‌رسان محبوب تلگرام، در کانال شخصی خود از ایجاد قابلیتی جدید برای دسته‌بندی بازی‌های تلگرامی مانند همستر کامبت و تپ سواپ خبر داد تا مهر تاییدی بر ارزشمند بودن و محبوبیت برخی از این پرو‌ژ‌ه‌ها بزند.

در پی این اتفاق، توسعه‌دهندگان بازی همستر کامبت به پیام پاول دوروف واکنش نشان دادند و در اطلاعیه‌ای نوشتند:

به نظر می‌رسد پاول در چند وقت مشغول بروزرسانی‌های مربوط به بازی‌های تلگرامی و آغاز فعالیت در همستر کامبت بوده است! پاول، ما از تو خواهش می‌کنیم تمرکز خود را بر روی افزایش سطح کارت‌ها و میزان پروفیت در ساعت قرار بده. پروفیت نسبت به تعداد سکه اهمیت بیشتری دارد!

پروفیت مهم تر است یا سکه؟

البته مدیران این بازی قبلا نیز در پیامی به صورت رسمی اعلام کرده بودند که میزان پروفیت کاربران، اهمیت بیشتری دارد و تعداد سکه برای اعطای ایردراپ به کاربران، ملاک نخواهد بود.

البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که اتصال همستر کامبت به کیف پول ارز دیجیتال برای برداشت و استفاده از جوایز این بازی، اجباری است و کاربران باید هرچه سریع‌تر، کیف پول خود را به همستر کامبت متصل کنند.

امکان تغییر کیف پول همستر کامبت (Hamster Kombat) برای کاربران فعال شد + آموزش تصویری

 

مهدی اصفهانی

مهدی اصفهانی سردبیر مجله صرافی ارز دیجیتال بالینکس؛ با سابقه 5 سال تدریس و فعالیت در بازارهای مالی.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا