Search
Close this search box.
اخبار

فوری: پیکسل تب در بلاکچین TON راه اندازی می‌شود!

ایردراپ تلگرامی پیسکل تب که به عنوان یکی از جایگزین‌های نات کوین شناخته می‌شود، اعلام کرده که مرحله جذب سرمایه به پایان رسیده تا پیکسل تب (پیکسل ورس)، در نزدیکی لیست شدن در صرافی‌های ارز دیجیتال قرار بگیرد. این موضوع می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران این بازی تلگرامی باشد.

تیم پیکسل تب (PixelTap) در اطلاعیه‌ای گفت جذب سرمایه 5.5 میلیون دلاری این پروژه به پایان رسیده و کاربران باید منتظر اتمام اهداف بعدی این بازی چذاب باشند. لازم به ذکر است مدیران این بازی مدلی ضد تورمی را برای عرضه این ارز در نظر دارند تا پیکسل تب بعد از لیست شدن دچار افت ارزش نشود.

علاوه بر این موارد، توکن بومی این بازی قرار است با نام PIXFI در بلاکچین تون ایجاد شود. باید بدانید پیکسل تب برنامه‌ریزی بسیار منظمی برای آینده خود دارد و فعالیت این ارز در شبکه تون می‌تواند چشم‌انداز روشنی را برای این توکن ایجاد کند.

البته هنوز زمان دقیقی از لیست شدن پیکسل تب اعلام نشده است اما با انتشار این اطلاعیه به صورت رسمی مشخص شد که این ارز به انجام اهداف خود پایبند است و همین موضوع احتمال لیست شدن پیکسل تب را در صرافی‌های متمرکز افزایش می‌دهد.

نسخه آزمایشی این بازی به‌زودی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد تا مزایا و معایب احتمالی این بازی قبل از عرضه مشخص شود.

مهدی اصفهانی

مهدی اصفهانی سردبیر مجله صرافی ارز دیجیتال بالینکس؛ با سابقه 5 سال تدریس و فعالیت در بازارهای مالی.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا