Search
Close this search box.
اخبار

فوری: تاریخ لیست شدن تپ سواپ مشخص شد!

پس از انتظارات زیاد کاربران برای لیست شدن تپ سواپ و مشخص شدن تاریخ این رویداد، بالاخره یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال در دنیا اعلام کرد که به‌زودی تپ سواپ را لیست خواهد کرد تا بعد از همستر کامبت، تپ سواپ نیز در نقش یکی از جایگزین‌های نات کوین ظاهر شود.

صرافی ارز دیجیتال بای بیت (Bybit) در حساب ایکس (توییتر سابق) خود اعلام کرد در تاریخ 1 جولای 2024 (11 تیر 1403)، ارز تپ سواپ را لیست خواهد کرد. این پیام صرافی بای بیت، مهر تاییدی بر لیست شدن تپ سواپ است تا نگرانی برخی طرفداران این ارز در مورد عدم لیست شدن آن، به طور کامل از بین برود.

لیست شدن تپ سواپ

علاوه بر این موارد، چندی پیش حساب رسمی تپ سواپ در شبکه اجتماعی X، در پیامی، لیست صرافی‌هایی که این ارز در آنان لیست خواهد شد را اعلام کرد. نکته قابل توجه این پیام در بخش پایانی آن است که از کاربران پرسیده شده آیا این ارز در صرافی بایننس لیست خواهد شد؟

صرافی های تپ سواپ

باید بدانید لیست شدن یک ارز در صرافی ارز دیجیتال بایننس، موضوع بسیار مهمی است و اگر ارزی در این صرافی لیست شود، سرمایه بسیار خوبی را جذب خواهد کرد.

در حالی که تپ سواپ و همستر کامبت در حال نزدیک شدن به مراحل پایانی استخراج توسط کاربران هستند، رقبای این ارزها مانند یس کوین و دات کوین نیز عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشتند تا احتمال لیست شدن خود در صرافی‌های ارز دیجیتال را افزایش دهند.

مهدی اصفهانی

مهدی اصفهانی سردبیر مجله صرافی ارز دیجیتال بالینکس؛ با سابقه 5 سال تدریس و فعالیت در بازارهای مالی.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا