Search
Close this search box.
اخبار

فوری: اطلاعات جدیدی در مورد عرضه تپ سواپ منتشر شد!

تیم توسعه‌دهنده تپ سواپ (Tapswap)، به تازگی در حساب ایکس (توییتر سابق) خود، اطلاعاتی جدید در مورد این ارز و زمان عرضه آن مشخص کرده و سوالات کاربران بسیار زیادی را پاسخ داده است. با توجه به این پیام، به نظر می‌رسد تپ سواپ در آخرین ایستگاه برای عرضه در صرافی‌های ارز دیجیتال باشد.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های این پیام، مسدود کردن حساب برخی کاربران بود. نماینده تیم توسعه دهنده تپ سواپ در این پیام گفت رفتار کاربران به دقت در حال رصد شدن است و قبل از عرضه این ایردراپ، حساب بسیار از افراد مسدود خواهد شد اما به اعمالی که موجب مسدود شدن حساب‌ها می‌شود، اشاره‌ای نکرد.

بیشتر بخوانید: تاریخ لیست شدن تپ سواپ مشخص شد!

در بخش بعدی این پیام، به این موضوع اشاره شد که این ارز قرار بود در بلاکچین سولانا فعالیت کند، اما به دلیل ارتباط نزدیک شبکه تون با تلگرام، نظر تیم توسعه دهنده تغییر پیدا کرد تا تپ سواپ در شبکه تون (TON) فعالیت خود را آغاز کند.

بخش بعدی این پیام، مربوط به دلیل پرداخت برای بوست حساب کاربران بود. در پاسخ به این سوال که چرا برخی خدمات مانند بوست کردن حساب در این پروژه نیازمند پرداخت هزینه است، گفته شد که این ارز برای اجرای برنامه‌های خود، نیاز به حمایت مالی دارد.

تپ سواپ در بخش بعدی پیام خود، اعلام کرد که توجه و جذب بازیکنان، بسیار برای این مجموعه اهمیت دارد و تیم توسعه دهنده این ارز بر پایه توجه کاربران، اقدام به همکاری با صرافی‌های ارز دیجیتال کرده و این ارز به زودی در بسیاری از صرافی‌های بزرگ و بین‌المللی لیست خواهد شد.

البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که تپ سواپ در حال حاضر رقبای قدرتمندی مانند دات کوین و یس کوین دارد.

 

 

مهدی اصفهانی

مهدی اصفهانی سردبیر مجله صرافی ارز دیجیتال بالینکس؛ با سابقه 5 سال تدریس و فعالیت در بازارهای مالی.

مطالب مرتبط

8 دیدگاه

  1. سلام. ببخشید تو قسمت تسک ها اصلا گزینه ولت نیست. قبلا سولانا ولت بود. الان هیچی نیست

  2. سلام
    وقت بخیر و سلامتی
    لطفا بفرمایید من که 2تا خط و 2اکانت مختلف تلگرام روی یک گوشی دارم و با هر2مشغول بازی هستم حالا باید یکی از اکانتهارو ادامه ندم یا پاک کنم؟
    میشه لطفا کمی مفصل توضیح بدید. ممنون میشم

    1. سلام، برخی منابع میگن که داشتن دوتا اکانت موجب مسدود شدن میشه اما تیم رسمی هنوز واکنشی نسبت به این موضوع نداشته و جواب این سوال مشخص نیست

  3. اصلا چطور میشه یه اکانت رو حذف کرد؟ من دلت و بلاک بات زدم تلگرامم رو هم دلت و دی اکتیو کردم ولی توی اکانت اصلیم هنوز اون قبلی رو به عنوان زیر مجموعه نشون میده و تعداد سکه هاشم صفر نشده، بلدین چطور میشه کلا حذفش کرد؟

  4. سلام
    چرا برای من هیچ تسکی نمیاره میشه بگید بقیه چجوری تسک میارن و اینکه چرا هیچ گزینه ای برای وصل شدن ولت ندارم از کجا متصل کنم؟

    1. سلام. با یک برنامه تغییر آی‌پی امتحان کنید. قابلیت اتصال به کیف پول هم به زودی اضافه خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا