Search
Close this search box.
اخبار

امکان تغییر کیف پول همستر کامبت (Hamster Kombat) برای کاربران فعال شد + آموزش تصویری

چند هفته پیش امکان اتصال کیف پول به ربات همستر کامبت فراهم شد تا کاربران برای لیست شدن این ارز آماده شوند و کیف پول دلخواه خود را به این بازی تلگرامی متصل کنند.

پس از این اتفاق، بسیاری از کاربران، کیف پول ارز دیجیتال خود را که به همستر کامبت متصل کرده بودند از دست دادند و یا به اشتباه، از کیف پول دیگری استفاده کردند. در تازه‌ترین بروزرسانی این بازی تلگرامی، امکان تغییر کیف پول برای کاربران فراهم شده است.

آموزش تصویری قطع اتصال کیف پول همستر کامبت:

در ابتدا وارد قسمت Airdrop شوید سپس روی گزینه  Connect your TON wallet کلیک کنید

سپس روی گزینه ضربدر که در کنار آدرس کیف پول متصل شده فعلی قابل مشاهده است کلیک کنید:

و در انتها در پاسخ به سوال Are you sure you want to untether your TON wallet و انتخاب گزینه Yes کیف پول قبلی شما قطع و برای تغییر کیف پول متصل شده، کافی است تا مراحل برداشت و انتقال همستر کامبت (Hamster Kombat) را مجددا تکرار کنید و در آخر، کیف پول جدید خود را متصل کنید.

لازم به ذکر است کیف پول تلگرام برای ایرانیان محدود شده است و احتمال مسدود شدن دارایی ایرانیان در این کیف پول وجود دارد. بهتر است برای امنیت بیشتر دارایی‌های خود، از کیف پول دیگری استفاده کنید. 

اگر به همستر کامبت علاقه‌مند هستید و فعالیت در این بازی را از دست داده‌اید، می‌توانید از سایر پروژه‌های مشابه، مانند تپ سواپ، دات کوین و یس کوین استفاده کنید.

مهدی اصفهانی

مهدی اصفهانی سردبیر مجله صرافی ارز دیجیتال بالینکس؛ با سابقه 5 سال تدریس و فعالیت در بازارهای مالی.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا