Search
Close this search box.
اخبار

همکاری بلوم و ارزدیجیتال داگز! چگونه توکن داگز دریافت کنیم؟

صرافی بلوم (Blum) در آپدیت جدید خود اعلام کرده است که کاربران می‌توانند در بخش Drop این بازی، توکن داگز (DOGS) دریافت کنند. این صرافی با پروژه Dogs همکاری کرده و به مدت محدودی بازیکنان می‌توانند علاوه‌بر جمع‌آوری امتیازهای بلوم (BP)، توکن‌های داگز نیز به دست آورند.

آموزش کسب توکن داگز در دراپ گیم بلوم

بازیکنان می‌توانند با فشار دادن دکمه Play در بخش بازی DropGame، بازی را آغاز کنند. محیط بازی تغییر چندانی نکرده اما یک آپدیت هیجان انگیز در این بخش صورت گرفته است.بازی دراپ بلوم

پس از ورود به ایردراپ بلوم، کاربران دو شمارنده را روی صفحه خود مشاهده خواهند کرد؛ یکی برای امتیازهای بلوم و دیگری برای توکن‌های داگز. برای به دست آوردن توکن‌های داگز، بازیکنان باید در این بخش فرصت دارند تا در عرض ۳۰ ثانیه به مقداری که می‌توانند توکن بلوم BP و DOGS جمع‌آوری کنند.

نکته قابل توجه در این مرحله این است که بمب‌ها بر روی مقدار توکن‌های داگز تاثیری نمی‌گذارند و فقط می‌توانند از تعداد سکه‌های بلوم در بازی کسر کنند.

آموزش بررسی موجودی داگز در بلوم

برای مشاهده میزان درآمد، کاربران باید به تب Wallet در قسمت پایین صفحه مراجعه کنند. در این بخش،  قادر خواهید بود تمام امتیازهای بلوم و DOGS خود را مشاهده کنید. در این قسمت عدد قابل نمایش موجودی، به زودی امکان تبدیل به توکن DOGS را خواهد داشت.

مشاهده موجودی داگز و بلوم

شما می‌توانید با ثبت‌نام در صرافی بالینکس توکن‌های داگز خود را معامله کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا