Search
Close this search box.
تحلیل تکنیکال

رشد 108 درصدی شیبا در راه است؟

نمودار قیمت شیبا اینو (SHIB) در حال حاضر در داخل یک مثلث متقارن قرار دارد و پس از یک روند صعودی و افزایش 67 درصدی از 18 سپتامبر تا 27 سپتامبر، به شکل مثلث فعلی در نمودار قیمت رسیده است. روزهای پس از این افزایش قیمت، شامل سقف‌های پایین‌تر و کف‌های پایین‌تر بوده که منجر به شکل‌گیری یک مثلث متقارن شده است که احتمالا این الگو در جهت روند قبلی، یعنی روند صعودی شکسته خواهد شد. اگر این اتفاق بیفتد، قیمت SHIB می‌تواند به 0.00003620 دلار افزایش یابد که در صورت این اتفاق، سودی 108 درصدی به هولدرهای شیبا اعطا می‌شود.

نمودار روزانه SHIB الگوی شکست صعودی را پس از شکل‌گیری یک مثلث متقارن نشان می‌دهد. با نزدیک شدن قیمت شیبا اینو به اوج مثلث و شکست بالای خط روند مقاومتی، می‌تواند موجب یک افزایش قابل توجه شود.
سطوح کلیدی برای سرمایه‌گذاری

  • سطح بازگشت فیبوناچی 23.6%: نزدیک به 0.0000205 دلار
  • سطح بازگشت فیبوناچی 38.2%: حدود 0.0000220 دلار
  • هدف الگو فیبوناچی اکتنشن (161.8%): 0.0000340 دلار

نمودار اصلاح فیبوناچی نشان می‌دهد که SHIB در حال حاضر در سطح 50% بازگشت قرار دارد. صعود قیمت به بالای 0.00001872 دلار (معادل با یک رشد 108 درصدی)، حرکت صعودی را در بلند مدت، تایید خواهد کرد.
در مجموع، اگر SHIB بتواند از الگو مثلث متقارن خارج شود، ممکن است شاهد افزایش‌های قابل توجهی در قیمت این ارز دیجیتال باشیم. باید توجه داشته باشید که نوسانات بازار کریپتو بسیار بالا است و این تحلیل به معنی رشد قطعی نمی‌باشد.

بررسی داده‌های آنچین و معاملات فیوچرز

داده‌های سایت تحلیلی IntoTheBlock، نشان می‌دهد که نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) از 0.89 به 0.96 افزایش یافته است، در حالی که قیمت بین 11 و 12 اکتبر ثابت مانده است. زمانی که این اتفاق رخ می‌دهد، نشان‌دهنده این است که سرمایه‌گذاران دارایی‌های خود را نگه‌داری می‌کنند و تمایلی به فروش آن‌ها ندارند، این عمل منجر به افزایش ارزش بازار نسبت به ارزش واقعی خود می‌شود. این نسبت همچنین می‌تواند نشان‌دهنده افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران به این موضوع باشد که این رمزارز به احتمال زیاد در آینده افزایش خواهد یافت، حتی اگر قیمت فعلی تغییر چندانی نکرده باشد. علاوه بر این، لازم به ذکر است که حجم معاملات بزرگ SHIB بین 11 و 12 اکتبر به میزان 66 میلیون دلار افزایش داشته که معادل رشد 46.79 درصدی می‌باشد.

این مطلب صرفا ترجمه و روان سازی تحلیل سایت coingape می‌باشد و نباید به‌عنوان مشاوره سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا