Search
Close this search box.
اخبار

تاریخ لیست شدن ایکس امپایر مشخص شد + آموزش فروش در ایران

ایردراپ تلگرامی ایکس امپایر (X Empire)، که در 9 مهر 1403 به پایان فاز استخراج خود رسیدتاریخ لیست شدن توکن خود را به صورت رسمی اعلام کرد. طبق اعلام تیم توسعه‌دهنده، تاریخ لیست شدن ایکس امپایر در روز 3 آبان 1403 (24 اکتبر 2024) خواهد بود.

البته باید توجه داشته باشید که کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌ها نمی‌توانند دارایی‌های خود را در صرافی‌های اعلام شده به فروش برسانند و در صورت واریز وجه، سرمایه آنان مسدود خواهد شد. شما می‌توانید با ثبت نام در صرافی بالینکس، با بالاترین سرعت و کمترین کارمزد، برای تبدیل ایکس امپایر به تومان اقدام کنید.

معاملات این توکن در صرافی بالینکس، بلافاصله بعد از لیست شدن در صرافی‌های متمرکز بین‌المللی آغاز خواهد شد و شما می‌توانید از نوسانات ابتدایی این ارز، نهایت استفاده را ببرید.

فروش ایکس امپایر و اتصال به کیف پول

یکس امپایر در بلاکچین تون (TON) لیست خواهد شد. از این رو می‌توانید از کیف پول ارز دیجیتال تون کیپر استفاده کنید. باید به این موضوع توجه داشته باشید که برای انتقال ایکس امپایر به کیف پول، نیاز به مقداری ارز تون کوین در کیف پول خود دارید. تون کوین مورد نظر خود را نیز می‌توانید از صرافی ارز دیجیتال بالینکس به سادگی و با استفاده از کارت‌های بانکی خود خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش تصویری انتقال تون به تون کیپر + بهترین صرافی خرید تون

 

مهدی اصفهانی

مهدی اصفهانی سردبیر مجله صرافی ارز دیجیتال بالینکس؛ با سابقه 5 سال تدریس و فعالیت در بازارهای مالی.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا