Search
Close this search box.
اخبار

قیمت امروز 12 مهر میم فای در بازار پیش عرضه

قیمت امروز 12 مهر توکن میم فای (Memefi) در بازار پیش عرضه صرافی بیت گت، با افتی 7.1 درصدی نسبت به روز قبل، در محدوده 0.026 دلار قرار دارد. این توکن مربوط به ایردراپ تلگرامی میم فای است که هنوز لیست نشده است؛ اما با این وجود، این بازی تا کنون موفق به جذب تعداد قابل توجهی کاربر شده است.

قیمت امروز 12 مهر میم فای در بازار پیش عرضه

با توجه به اطلاعات اعلام شده از سمت تیم توسعه دهنده این بازی، این توکن در تاریخ 18 مهر 1403 (9 اکتر 2024)، به صورت رسمی در صرافی‌های ارز دیجیتال لیست خواهد شد. البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که قیمت‌های بازار پیش عرضه، ملاک دقیقی برای ارزش گذاری توکن‌های مختلف قبل از عرضه نیست و تا زمانی که ارزها به صورت رسمی در صرافی‌های ارز دیجیتال لیست نشود، ارزش دقیق آنان مشخص نخواهد شد.

با توجه به عدم خدمات‌دهی صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی به کاربران ایرانی، امکان فروش توکن میم فای بعد از لیست شدن در این صرافی‌ها وجود ندارد و دارایی ایرانیان در این صرافی، مسدود خواهد شد. شما می‌توانید با ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال بالینکس، بدون نیاز به داشتن حساب خارجی، نسبت به تبدیل میم فای به تومان اقدام کنید و 10 هزار شیبا از ما به عنوان هدیه دریافت کنید.

مهدی اصفهانی

مهدی اصفهانی سردبیر مجله صرافی ارز دیجیتال بالینکس؛ با سابقه 5 سال تدریس و فعالیت در بازارهای مالی.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا