Search
Close this search box.
تحلیل تکنیکال

قیمت و تحلیل تکنیکال امروز همستر کامبت 10 مهر | پایان ریزش؟

پس از ریزش‌های پی‌درپی همستر کامبت بعد از عرضه شدن و افت تقریبا 60 درصدی قیمت HMSTR، امروز 10 مهر 1403، شرایط این ارز کمی آرام‌تر شده و قیمت همستر کامبت موفق شده تا بین دو محدوده حمایتی و مقاومتی قیمت خود را تثبیت کند.

technical-analysis-of-hamster-kombat-on-october-1

قیمت همستر کامبت امروز 9 مهر، بین دو محدوده 0.006085 تا 0.006131 دلار و 0.005535 تا 0.005572 دلار در حال نوسان است. شکست هر مدام از این محدوده‌ها، شرایط پولبک و ادامه روند را فراهم خواهد ساخت. البته قیمت همستر کامبت در خط 0.618 فیبوناچی، یک مقاومت در محدوده 0.005936 دلار دارد که در صورت حرکت قیمت این ارز برای شکست محدوده مقاومتی، می‌تواند جلوی افزایش قیمت را بگیرد.

شما می‌توانید با ثبت نام در صرافی بالینکس، بدون کارمزد و در سریع‌ترین زمان ممکن، همسترهای خود را به فروش برسانید و علاوه بر آن، 10 هزار شیبا به عنوان هدیه از ما دریافت کنید.

علاوه بر این موارد، محاسبه ارزش و قیمت همستر، بدون نیاز به معامله آن، با استفاده از ماشین حساب تبدیل همستر کامبت به تومان، به صورت کاملا رایگان برای کاربران فراهم شده است.

این مقاله صرفا نظر تحلیل‌گر بوده و هیچ پیشنهاد خرید یا فروشی در آن ارائه نشده است. مسئولیت معامله هر فرد، به عهده خودش است.

مهدی اصفهانی

مهدی اصفهانی سردبیر مجله صرافی ارز دیجیتال بالینکس؛ با سابقه 5 سال تدریس و فعالیت در بازارهای مالی.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا