Search
Close this search box.
تحلیل تکنیکال

قیمت و تحلیل تکنیکال امروز همستر کامبت | 8 مهر

با عرضه جوایز ایردراپ همستر کامبت، بسیاری از کاربران به دنبال قیمت و تحلیل تکنیکال همستر کامبت هستند. با اینکه توکن این بازی (HMSTR) از اوایل عرضه، عملکرد چندان مناسبی نداشت و ریزشی تقریبا 20 درصدی را تجربه کرد، اما هنوز هم بسیاری از کاربران به رشد قیمتی این ارز و دارایی‌های خود، امیدوار هستند.

طبق تحلیل روز قبل، قیمت همستر کامبت نتوانست محدوده حمایتی 0.006860 تا 0.006590 دلار را حفظ کند و علاوه بر آن، الگوی مثلث به وجود آمده در تایم فریم 5 دقیقه را، به سمت پایین شکست تا بازار خرسی برای همستر کامبت ایجاد شود و خرس‌های بازار، قدرت را به دست بگیرند.

قیمت و تحلیل تکنیکال امروز همستر کامبت | 8 مهر
نمودار قیمت همستر کامبت در تایم فریم 5 دقیقه

قیمت همستر کامبت در حال تکمیل پولبک به محدوده حمایتی 0.006860 تا 0.006590 دلار است و حمایت بعدی آن، حدود 2 درصد پایین‌تر و در محدوده 0.00643 تا 0.00645 دلار قرار دارد. اگر قیمت همستر کامبت بتواند روند نزولی خود را بشکند و حمایت‌های شکسته شده را با موفقیت پشت سر بگذارد، مقاومت بعدی آن، در محدوده 0.006681 دلار قرار دارد.

شما می‌توانید با ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال بالینکس، همسترهای خود را بدون نیاز به پرداخت کارمزد به فروش برسانید و علاوه بر آن، 10 هزار شیبا از بالینکس، هدیه بگیرید.

همچنین امکان تبدیل همستر کامبت به تومان از طریق ماشین حساب این ارز، بدون نیاز به فروش دارایی‌ها، برای افراد فراهم شده است و می‌توانید به صورت 24 ساعته و کاملا رایگان، از این ابزار استفاده کنید.

این مقاله صرفا نظر تحلیل‌گر بوده و هیچ پیشنهاد خرید یا فروشی در آن ارائه نشده است. مسئولیت معامله هر فرد، به عهده خودش است.

منبع
سردبیر مجله بالینکس

مهدی اصفهانی

مهدی اصفهانی سردبیر مجله صرافی ارز دیجیتال بالینکس؛ با سابقه 5 سال تدریس و فعالیت در بازارهای مالی.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا