Search
Close this search box.
تحلیل تکنیکال

قیمت و تحلیل تکنیکال امروز همستر کامبت؛ 7 مهر

همستر کامبت تنها ساعاتی پس از عرضه در صرافی‌های ارز دیجیتال و آغاز معاملات، کاهش قیمتی چشم‌گیری را تجربه کرد تا بزرگترین ایردراپ تاریخ کریپتو، عملکرد نه چندان جالبی را در روز اول معاملات خود، به ثبت برساند. در این مطلب به بررسی قیمت و تحلیل تکنیکال همستر کامبت در روز 7 مهر 1403 خواهیم پرداخت.

توکن HMSTR، در روز اول معاملات خود، دو محدوده مقاومتی تشکیل داد و بر خلاف انتظار کاربران، نتوانست از محدوده‌های مقاومتی عبور کند.

تحلیل تکنیکال همستر کامبت 6 مهر | بفروشیم یا نگه داریم؟

قیمت و تحلیل تکنیکال امروز همستر کامبت؛ 7 مهر

در حال حاضر، قیمت همستر کامبت در حال نوسان بین دو محدوده قیمتی 0.006860 تا 0.006590 دلار و 0.007327 و 0.007366 دلار است. در صورت شکست حمایت قیمتی، احتمال اصلاح و ریزش تا قیمت 0.006140 وجود دارد. همچنین، اگر این ارز موفق به شکست مقاومت قیمتی خود شود، احتمال رشد و افزایش تا قیمت 0.007755 دلار وجود دارد.

شما می‌توانید با استفاده از ماشین حساب تبدیل همستر کامبت به تومان، میزان ارزش دقیق دارایی‌های خود را به تومان و بدون نیاز به خرید و فروش، اندازه‌گیری کنید.

امکان معامله همستر کامبت در صرافی بالینکس، بدون نیاز به پرداخت کارمزد برای کاربران فراهم است و شما می‌توانید با ثبت نام و تکمیل احراز هویت خود، 10 هزار شیبا به عنوان هدیه دریافت کنید.

این مقاله صرفا نظر تحلیل‌گر بوده و هیچ پیشنهاد خرید یا فروشی در آن ارائه نشده است. مسئولیت معامله هر فرد، به عهده خودش است.

مهدی اصفهانی

مهدی اصفهانی سردبیر مجله صرافی ارز دیجیتال بالینکس؛ با سابقه 5 سال تدریس و فعالیت در بازارهای مالی.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا