Search
Close this search box.
اخبار

جوایز کاربران در ایردراپ کتیزن مشخص شد + قیمت هر کتیزن چقدر است؟

بنیان‌گذار بازی کتیزن (catizen) در پیامی خطاب به کاربران این ایردراپ، نحوه تقسیم جوایز این بازی میان کاربران را مشخص کرد. بر این اساس، 43 درصد از کل توکن‌های CATI، به جامعه کاربران این بازی اختصاص خواهد یافت که 34 درصد از این مقدار، طی چندین مرحله به کاربران اهدا شده و باقی‌مانده آن، در لانچ پول بایننس عرضه خواهد شد.

لازم به ذکر است به دلیل تحریم‌های بین‌المللی، کاربران ایرانی، اجازه فعالیت و احراز هویت در صرافی بایننس را ندارند و در صورت واریز وجه در این صرافی، سرمایه آنان مسدود خواهد شد.

کاربران ایرانی این ایردراپ تلگرامی می‌توانند با ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال بالینکس، توکن‌های کتیزن (CATI)، خود را به راحتی و بدون نیاز به ثبت نام در صرافی‌های خارجی، به فروش برسانند.

علاوه بر این، شما می‌توانید با استفاده از ماشین حساب تبدیل کتیزن به تومان، قیمت این ارز به تومان و بالعکس را مشاهده کنید و قبل از معامله، از میزان ارزش دقیق دارایی‌های خود مطلع شوید. لازم به ذکر است این ارز در شبکه تون (TON) فعالیت می‌کند و کاربران برای تراکنش‌های مختلف، نیاز به انتقال تون کوین به کیف پول ارز دیجیتال خود دارند.

بیشتر بخوانید: بهترین صرافی ایرانی برای فروش ایردراپ ها کدام است؟

همچنین، قیمت کتیزن تا زمانی که این ارز در صرافی‌های ارز دیجیتال عرضه نشود، به صورت دقیق مشخص نخواهد شد. در حال حاضر، توکن این بازی در بازار پیش عرضه چندین صرافی خارجی در حال خرید و فروش است اما بازار پیش عرضه، ملاک درستی برای تعیین ارزش یک توکن قبل از عرضه نیست.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا