Search
Close this search box.
اخبار

فعلا منتظر عرضه همستر کامبت، تپ سواپ و بلوم نباشید!

در حالی که تمامی کاربران طرفدار ایردراپ‌ها، منتظر عرضه و لیست شدن جایگزین‌های نات کوین مانند بلوم، همستر کامبت و تپ سواپ هستند، اما باید گفت، فعلا منتظر عرضه این بازی‌ها نباشید! زیرا با این شرایط قیمت بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال، چنین عرضه‌هایی، رسما منتفی است!

فوری: لیست شدن توکن داگز به تعویق افتاد! + زمان جدید لیست شدن

باید بدانید ماهیت ایردراپ‌ها، کاملا نامشخص و نامعلوم است، به همین دلیل این نوع پروژه‌ها نیاز بسیار زیادی به جذب سرمایه در هنگام عرضه دارند؛ در نتیجه این پروژه‌ها در شرایط منفی بازار ارزهای دیجیتال که هم اکنون در آن قرار داریم، توکن‌های خود را عرضه نمی‌کنند زیرا طیف وسیعی از معامله‌گران، تمایلی به خرید و فروش دارایی‌های جدید در این شرایط ندارند.

البته این ماجرا از سمت دیگری نیز قابل بررسی است؛ شاید این دارایی‌ها عرضه شوند و کاربران به دلیل عدم حرکت بیت کوین به سمت بالا، سرمایه خود را روانه این ارزها کنند که احتمال وقوع این موضوع بسیار کم است.

فعلا زمان رسمی عرضه این ارزهای مشخص نیست. شما می‌توانید با ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال بالینکس، توکن‌های پرطرفدار مانند پیکسل تب را بلافاصله بعد از لیست شدن به فروش برسانید و از نوسانات ابتدایی آن، نهایت استفاده را ببرید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا