Search
Close this search box.
اخبار

فوری: لیست شدن راکی رابیت نزدیک است!

تیم توسعه‌دهنده ایردراپ راکی رابیت که به عنوان یکی از رقبای همستر کامبت و جایگزین های نات کوین به شمار می‌رود، اعلام کرده است که توکن بومی این بازی با نماد (RBTC) به زودی در بازار پیش عرضه چندین صرافی ارز دیجیتال لیست خواهد شد و قیمت حدودی آن مشخص خواهد شد.

البته این بازی چندی پیش اعلام کرده بود که توکن خود را در ماه اوت (مرداد) لیست خواهد کرد و شاید این موضوع، مقدمه‌ای برای عرضه رسمی این توکن و سنجش میزان تقاضا برای آن به صورت رسمی باشد. باید به این نکته توجه داشته باشید که قیمت‌هایی که در بازار پیش عرضه صرافی‌های ارز دیجیتال مشخص می‌شود، دقیق نیستند و ملاک معتبری برای سنجش میزان دقیق یک دارایی به شمار نمی‌رود.

لازم به ذکر است صرافی که قرار است راکی رابیت در بازار پیش عرضه آن لیست شود هنوز مشخص نیست و طیف وسیعی از کاربران، از تیم توسعه دهنده درخواست کردند تا نام صرافی را به صورت رسمی اعلام کنند که این موضوع هنوز واکنشی از سمت تیم توسعه دهنده این ارز نداشته است.

شما می‌توانید با تکمیل ثبت نام و احراز هویت در صرافی‌های ارز دیجیتال بالینکس، توکن‌های راکی رابیت خود را بلافاصله بعد از لیست شدن به فروش برسانید؛ زیرا این ارز ابتدا در صرافی‌های بین‌المللی لیست خواهد شد و امکان فعالیت ایرانیان در این صرافی‌ها به دلیل تحریم‌های موجود، وجود ندارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا