Search
Close this search box.
اخبار

عرضه همستر کامبت دوباره منتفی شد؟ بهانه دیگری از تیم همستر کامبت!

تیم توسعه دهنده همستر کامبت در آخرین اطلاعیه خود به کاربران این بازی پرطرفدار اعلام کرده که در حال بروزرسانی و بهبود شرایط برای عرضه عادلانه و صحیح این بازی میان کاربران خود است؛ اما چیزی که بازیکنان را آشفته کرده، لحن و ادبیات انتشار این پیام از سوی تیم توسعه دهنده است!

در بخشی از این پیام، مدیران این بازی از همستر کامبت به عنوان گزینه احتمالی برای بزرگترین ایردراپ تاریخ ارزهای دیجیتال یاد کردند و از کاربران خود خواستند تا عجله‌ای برای لیست شدن و عرضه توکن نداشته باشند زیرا این موضوع از لحاظ فنی بار بسیار زیادی دارد و می‌تواند بلاکچین‌ تون را دچار مشکل کند و فرایند توزیع منصفانه را از بین ببرد.

در ادامه پیام، تیم همستر کامبت تاکید کرده که ارزش بسیار زیادی برای همه کاربران خود قائل است و در حال کار حضوری با یک تیم از طرف بلاکچین تون است تا بهترین شرایط را برای عرضه این بازی پرطرفدار فراهم کند. با این تفاسیر، همستر کامبت به صورت غیر مستقیم، تعویق مجدد عرضه توکن‌های خود را اعلام کرده است و کاربران این بازی باید باز هم صبر کنند تا بتوانند دارایی‌های خود که از طریق این بازی به دست آوردند، به فروش برسانند.

شما می‌توانید با تکمیل ثبت نام و احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال بالینکس، توکن‌های همستر کامبت خود را بلافاصله بعد از لیست شدن به فروش برسانید و از نوسانات ابتدایی این ارز در هنگام لیست شدن، نهایت استفاده را ببرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا