Search
Close this search box.
اخبار

اطلاعیه جدید پیکسل تب در مورد عرضه جوایز منتشر شد

بازی تلگرامی پیکسل تب که چندی پیش توکن خود میان کاربران را منتشر کرد و در صرافی‌های ارز دیجیتال به صورت رسمی لیست شد، اطلاعیه‌ای جدید در ورد عرضه باقی جوایز منتشر کرد. این اطلاعیه در پاسخ به کاربران این بازی بود زیرا تیم توسعه دهنده این ارز اعلام کرده بودند تا 4 مرداد تمامی جوایز کاربران را پرداخت خواهند کرد، اما این موضوع به دلایل نامشخص، به تاخیر افتاد.

بر اساس اطلاعیه تیم بازی پیکسل ورس، کاربران می‌توانند تا 31 جولای (10 مرداد 1403)، NFT های خود را دریافت و مینت کنند. اصطلاح مینت در دنیای NFT ها، به معنای ایجاد مالکیت در دنیای بلاکچین است. لازم به ذکر است پیکسل تب اعلام کرده مینت NFT های کاربران در شبکه، هیچ هزینه‌ای برای آنان نخواهد داشت.

صرافی ایرانی برای فروش پیکسل تب

همچنین در این پیام به کاربران اعلام شده تا هرچه زودتر توکن‌های خود را برداشت کنند و به کیف پول ارز دیجیتال خود واریز کنند زیرا زمان پایان برداشت این دارایی‌ها نزدیک است و توکن‌های کاربرانی که دارایی‌های خود را برداشت نکردند، به استخرهای استیکینگ پیکسل تب واریز می‌شود تا در پاداش‌دهی‌های بعدی این ایردراپ، از آن استفاده شود.

البته که هنوز هم طیف وسیعی از نارضایتی‌ها از این پلتفرم وجود دارد؛ زیرا بسیاری از کاربران تا به این لحظه موفق به اتصال کیف پول ارز دیجیتال خود به این ربات و برداشت توکن‌های خود نشدند و این موضوع نشان از ضعف‌های فنی این بازی تلگرامی است.

لازم به ذکر است صرافی‌های خارجی که توکن پیکسل تب را لیست کردند، به ایرانیان خدمات نمی‌دهند. شما می‌توانید با ثبت نام و احراز هویت در صرافی بالینکس، پیکسل تب و سایر ارزهای ترند مانند همستر کامبت و تپ سواپ را به فروش برسانید. فرایند ثبت نام در بالینکس، کمتر از 10 دقیقه زمان‌بر خواهد بود.

فروش تپ سواپ در ایران

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا