Search
Close this search box.
اخبار

رابرت کیوساکی: هم اکنون زمان مناسبی برای خرید بیت کوین است

رابرت کیوساکی یکی از مشهورترین افراد در حوزه سرمایه‌گذاری و مالی و نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، به تازگی دیدگاه جدیدی در مورد سبد سرمایه‌گذاری خود منتشر کرده است که در این بین، نام بیت کوین نیز به چشم می‌‌خورد.

طلا، بیت کوین و نقره همیشه جزو گزینه‌های مورد علاقه این فرد برای سرمایه‌گذاری بوده است اما او اخیرا در اینستاگرام خود، صحبت‌های جدیدی در مورد دیدگاه سرمایه‌گذاری خود در سال 2024 مطرح کرده است.

کیوساکی در این مورد می‌گوید:

من هم اکنون بیش از یک میلیارد دلار بدهی دارم اما این موضوع فقط مشکل من نیست و اگر من ورشکست شوم، بانک‌های زیادی نیز ورشکست خواهند شد. او گفت به دلار آمریکا اعتماد زیادی ندارد و به همین دلیل از بیت کوین به عنوان جایگزین مناسبی برای دلار آمریکا یاد کرد و گفت هاوینگ بیت کوین در امسال، آن را به گزینه‌ای مناسب و جذاب برای سرمایه‌گذاری در سال 2024 تبدیل کرده است.

او می‌گوید که ماه‌های ژانویه، مارس و فوریه زمان‌های طلایی برای خرید بیت کوین قبل از هاوینگ هستند و هم اکنون زمان مناسبی برای خرید بیت کوین است. تحلیل‌گران نظرات مختلفی را برای قیمت بیت کوین بعد از هاوینگ منتشر کرده‌اند و طبق گفته برخی تحلیل‌گران، بیت کوین بعد از هاوینگ می‌تواند تا 400 هزار دلار هم صعود کند.

مهدی اصفهانی

مهدی اصفهانی سردبیر مجله صرافی ارز دیجیتال بالینکس؛ با سابقه 5 سال تدریس و فعالیت در بازارهای مالی.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا