Search
Close this search box.
اخبار

قیمت همستر کامبت مشخص شد! انتظار کاربران به پایان رسید؟

پس از انتظار کاربران برای زمان لیست شدن همستر کامبت و فروش دارایی‌ها، بالاخره قیمت حدودی این ارز مشخص شد تا کاربران از ارزش حدودی دارایی‌های خود مطلع شوند. معاملات همستر کامبت در بازار پیش عرضه صرافی Gate.io در جریان است؛ اما قیمت همستر کامبت چقدر است؟

قیمت هر واحد توکن همستر کامبت با نماد HMSTR در صرافی Gate.io، در حدود 0.4 دلار است. همچنین بالاترین پیشنهاد برای فروش این ارز در این صرافی، مبلغ 500 هزار دلار به ازای هر واحد است!

قیمت همستر کامبت

باید بدانید این قیمت‌ها مربوط به بازار پیش عرضه این صرافی ارز دیجیتال است؛ اما بازار پیش عرضه چیست؟

بازار پیش عرضه یک صرافی برای یک ارز خاص، محیطی است که در آن افراد بر اساس میزان دارایی‌های خود، قیمت پیشنهادی برای خرید و فروش را اعلام می‌کنند. این نوع بازارها، معمولا قبل از لیست شدن و عرضه رسمی ارز دیجیتال مورد نظر راه‌اندازی می‌شود. به همین دلیل، وجود اعداد غیرمنطقی در چنین بازارهایی زیاد است و ممکن است ارز مورد نظر در هنگام لیست شدن، قیمت بسیار متفاوتی با میزان مشخص شده در بازار پیش عرضه داشته باشد.

در نتیجه ارزشی که در بازار پیش عرضه تعیین می‌شود، خیلی دقیق و قابل اطمینان نیست. البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که توسعه‌دهندگان همستر کامبت هنوز زمان دقیقی در مورد لیست شدن این ارز اعلام نکردند. برخی منابع، اواسط تیر را زمان دقیق لیست شدن این ارز اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: تیر خلاص همستر کامبت به کاربران، پروفیت مهم‌تر است یا سکه؟

نکته مهم دیگر در مورد همستر کامبت این است که تیم توسعه‌دهنده به صورت رسمی اعلام کرده که کاربران برای استفاده از این ایردراپ باید حساب خود را به کیف پول ارز دیجیتال خود متصل کنند.

امکان تغییر کیف پول همستر کامبت (Hamster Kombat) برای کاربران فعال شد + آموزش تصویری

این موضوع در شرایطی است که رقبای این پروژه مانند تپ سواپ، پیکسل تب، دات کوین و یس کوین عملکرد خوبی را از خود نشان دادند تا رقابت برای به دست آوردن عنوان جایگزین نات کوین، همچنان در جریان باشد.

مهدی اصفهانی

مهدی اصفهانی سردبیر مجله صرافی ارز دیجیتال بالینکس؛ با سابقه 5 سال تدریس و فعالیت در بازارهای مالی.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا