Search
Close this search box.
اخبار

سقوط وحشتناک آلت کوین ها نزدیک است؟

چندی پیش و با انتشار اخبار مربوط به تایید ETF اتریوم، آلت کوین‌های بازار جان تازه‌ای به خود گرفتند و موفق به ثبت افزایش قیمت‌های مناسب و اعطای سود قابل توجهی به کاربران خود شدند. اما به تازگی، دامیننس بیت کوین حرکت عجیبی را ثبت کرده تا زنگ خطری برای دارندگان آلت کوین‌های مختلف به صدا در بیاید و این سوال برای افراد ایجاد شود که آیا سقوط وحشتناک آلت کوین‌ها نزدیک است؟

پلتفرم خبری تحلیلی کریپتواسلیت، در گزارشی با بررسی نمودار دامیننس بیت کوین و همچنین شاخص بیت کوین نسبت به اتریوم، در مورد سقوط قیمت آلت کوین‌های بازار هشدار داده است. به گزارش این پلتفرم، دامیننس بیت کوین موفق شده تا به سطح 56 درصد دست پیدا کند و این موضوع می‌تواند نشان‌دهنده علاقه معامله‌گران به بیت کوین و خارج شدن سرمایه از آلت کوین‌ها باشد.

همچنین شاخص بیت کوین به اتریوم به محدوده 0.052 رسیده و افت قابل توجهی را تجربه کرده است. با توجه به اینکه اتریوم به عنوان نماینده تمامی آلت‌کوین‌های بازار شناخته می‌شود، ممکن است سقوط وحشتناک و قابل توجه قیمت آلت کوین‌ها نزدیک باشد. البته آلت‌کوین‌های جدید و ترند مانند همستر کامبت و نات کوین، همچنان مورد توجه کاربران مختلف هستند.

مهدی اصفهانی

مهدی اصفهانی سردبیر مجله صرافی ارز دیجیتال بالینکس؛ با سابقه 5 سال تدریس و فعالیت در بازارهای مالی.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا