Search
Close this search box.
تحلیل تکنیکال

قیمت کاردانو رشد خواهد کرد؟

در بحبوحه اخبار مربوط به تایید و یا رد ETF بیت کوین، برخی آلت کوین‌ها از جمله کاردانو (ADA) رشد مناسبی را تجربه کردند و توانستند خود را از روند خسته کننده و رو پایین نجات دهند و موج صعودی جدیدی را به سرمایه‌گذاران خود هدیه دهند. در پی این اتفاق، سناریو‌های جدیدی برای ادامه حرکت قیمت کاردانو مطرح شد که در این مطلب به بررسی یکی از آنان خواهیم پرداخت.

گای ترنر، تحلیل‌گر کریپتو پیش‌بینی کرده است که کاردانو (ADA) می تواند به زودی افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کند. این تحلیل‌گر همچنین سطوح مهم قیمتی این ارز دیجیتال محبوب را برای معامله‌گران مختلف اعلام کرده است.

گای ترنر در ویدیویی که در کانال یوتیوب خود منتشر کرد گفت:

کاردانو به احتمال زیاد در روزهای آینده با سمت یک دلار حرکت خواهد کرد که این محدوده، یکی از مقاومت‌های قیمتی مهم این ارز در کوتاه و میان مدت است. همچنین یک الگوی مثلث صعودی در تایم فریم هفتگی این ارز تشکیل شده است که می‌تواند نوید بخش رشد قیمتی در هفته‌های آتی باشد.

موسسات و زیر مجموعه‌های شرکت کاردانو در چند وقت اخیر میزان قابل توجهی از این توکن (ADA) را به بازار عرضه کردند. ترنر به اشاره به این موضوع افزود که این عرضه‌ها نمی‌تواند جلوی رشد قیمتی کاردانو را بگیرد و به افزایش قیمت این ارز در روزهای آتی بسیار امیدوار است.

او با اشاره به پروژه‌های موفق کاردانو مانند اولین استیبل کوین بر پایه و پشتوانه این ارز گفت امسال می‌تواند یکی از بهترین سال‌ها برای کاردانو باشد و سرمایه‌گذاران باید توجه زیادی به این ارز داشته باشند.

مهدی اصفهانی

مهدی اصفهانی سردبیر مجله صرافی ارز دیجیتال بالینکس؛ با سابقه 5 سال تدریس و فعالیت در بازارهای مالی.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا